اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  سینما و تئاتر

دومین روز از جشنواره فیلم فجر؛ مدیران سوار بر کار

دومین روز از جشنواره فیلم فجر، روز مسلط شدن مدیران این جشنواره بر مشکلات روز اول بود.

دومین روز از جشنواره فیلم فجر؛ مدیران سوار بر کار

خبرگزاری فارس-گروه سینما: دومین روز از جشنواره فیلم فجر روز گذشته (سه‌شنبه ۱۲ بهمن‌ماه) کار خود را در مرکز همایش‌های برج میلاد آغاز کرد. روزی که حاشیه‌ها و چالش‌های روز اول را نداشت و اوضاع نسبت به روز گذشته کمی بهتر بود.

اولین نکته از دومین روز جشنواره فجر مربوط به نشست‌های خبری می‌شود. روز اول جشنواره نشست‌های خبری در سالن کوچک مرکز همایش‌های برج میلاد برگزار شد؛ اما مسئولان در روز دوم جشنواره، بخاطر شیوع ویروس کرونا و اعتراض اهالی رسانه نشست‌های خبری را به سالن اصلی منتقل کردند و همین تغییر مکان نشست، بخش زیادی از مشکلات موجود در روز اول را حل کرد. 

نکته دوم مربوط به مدیریت جشنواره می‌شود. وضعیت مدیریت خانه جشنواره بسیار بهتر از روز اول بود، به نحوی مدیران و مسئولان اجرایی جشنواره اشتباهات روز اولشان را مورد ارزیابی قرار دادند و دومین روز از جشنواره را با تسلط بیشتری آغاز کردند.

نکته سوم مربوط به استودیوهای حاضر در جشنواره می‌شود. تقریباً تمامی استودیوهای حاضر در چهلمین جشنواره فیلم فجر نظم گرفتند و در دومین روز از این جشنواره در حال گفت‌وگوها و فعالیت‌های حرفه‌ای خود بودند. 

نکته آخر مربوط به اینترنت خانه جشنواره می‌شود، این موضوع باعث کندی کار اهالی رسانه و به خصوص استودیوهای پخش زنده شد که امیدوارم در سومین روز از چهلمین جشنواره فیلم فجر که تا ساعاتی دیگر برگزار می‌شود، این مشکل نیز برطرف شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول